Pingback és trackback – mik ezek?

Pingback és trackback-mik ezek?

Aki blogírásba kezd, előbb-utóbb találkozik a pingback és trackback kifejezésekkel. Egy „friss” blogíró számára első olvasásra bonyolultnak tűnhet, hogy pontosan mire jók ezek? Az alábbi cikkben ezt fogom ismertetni. Mivel WordPress honlapokat készítek, a bejegyzés elsősorban a WordPress-felhasználókra koncentrál, de más blogok írói is hasznos információkat találhatnak benne. Mi az a pingback illetve trackback? Röviden: a hozzászólások speciális formáinak tekinthetők. Pingback illetve trackback küldésével egy blog szerzője értesítheti egy másik blog íróját arról, hogy cikkében az ő bejegyzésére hivatkozott. Részletesen: […]

Pingback és trackback küldése és fogadása WordPress-ben

Pingback és trackback küldése és fogadásának engedélyezése

Ebben a cikkben olvashattad, mi az a pingback illetve trackback. Emlékeztetőül annyit: ezek speciális hozzászólásoknak tekinthetők, amik segítségével más blogok szerzői értesíthetnek Téged arról, hogy a cikkükben a Te blogbejegyzésedre hivatkoztak. Most megtudhatod, hogyan küldhetsz WordPress blogodból ping- illetve trackbacket, és hogyan tudod az ilyen értesítések fogadását engedélyezni vagy letiltani. Pingback küldése A honlapod WordPress adminisztrációs felületén engedélyezd a pingback küldést. Ehhez a Beállítások/Interakció menüpontban pipáld be a „Megpróbálja értesíteni a bejegyzésről az összes hivatkozott blogot” négyzetet. Ha ezt megteszed, […]

Mi az a Google Cégem, és miért érdemes használni?

A Google Cégem és előnyei.

Mi az a Google Cégem? A Google Cégem egy ingyenesen használható adatbázis, cégek részére. A vállalkozások a Google Cégem-adatlapjukon megadhatják a rájuk vonatkozó információkat, frissítéseket tehetnek közzé, s így kapcsolatot tarthatnak ügyfeleikkel. Keresőoptimalizálási szempontból előnyös számukra, ha szerepelnek a Google Cégemben, hiszen a honlapjukon kívül egy újabb felületen is megjelenhetnek az interneten, ami növeli annak valószínűségét, hogy az ügyfelek rájuk találnak. A helyi vállalkozások számára pedig egy további fontos előnnyel is jár, ha van megfelelően kitöltött Google Cégem adatlapjuk, ezt l. a […]

Hogyan készíts Google Cégem-oldalt a vállalkozásodnak?

Google Cégem-oldal létrehozásának lépései

Keresőoptimalizálási szempontból előnyös a helyi vállalkozások számára, ha használják a Google ingyenes cégadatbázisát, a Google Cégemet. Ha elkészítik a vállalkozás Google Cégem-oldalát, és az abban szereplő adatokat pontosan, naprakészen tartják, nagyobb eséllyel kerülhetnek be a Google Kereső, a Google Térkép és a Google+ szolgáltatásokban a helyi keresési eredmények közé. Helyi vállalkozásnak minősülnek a Google-szolgáltatások szempontjából azok a cégek, amik tevékenységüket egy konkrétan meghatározott földrajzi területen végzik. Ez lehet a vállalkozás által fenntartott iroda, üzlethelyiség vagy műhely (pl. egy kávézó esetében), vagy […]

Hogyan készíts céges LinkedIn oldalt?

A keresőoptimalizálás szempontjából hasznos, ha vállalkozásod megjelenik a LinkedIn-en is. Még egy hely, ahol láthatóvá teheted a terméked/szolgáltatásod, ahová felteheted a weblapod linkjét, a munkáidról készült fotókat, és kulcsszavakban gazdag bemutatkozást írhatsz. Ezzel elősegítheted, hogy a vállalkozásod a keresőben minél jobb helyezést érjen el. Emellett, céges oldalad követőit folyamatosan informálhatod a legújabb termékeidről, szolgáltatásaidról, és a vállalkozásoddal kapcsolatos egyéb újdonságokról. Mit kell tenned, ha LinkedIn-profilt szeretnél készíteni a cégednek? Egy ilyen oldal létrehozását a LinkedIn feltételekhez köti. Akkor hozhatsz létre […]